vet inte vad jag ska skriva

hej vet inte vad jag ska skriva om men något måste jag skriva om som att min katt tone karnse är dräktig i så fal har hon varit det typ i 50dagar dom ska ha typ dom i 65dagar hon är så fet men bara om magen håpas att hon har kattungar skulle vara så roligt men nu ser jag på böda camping  jag vill bara påmina er om att jag blir jätte glad om ni komenterar så ni vet imorgon ska jag ju på läger vid tolv så jag kommer bnog inte blogga på tisdag onsdag torsdag
men jag bloggar inan jag far på lägret och när jag kommer hem på torsdag jag kommer så klart ta mycket bilder och lägga in så ni vet vi ska på lägret gå spökstig, stadsjakt, skattjakt fortet på laserdom och så ska vi sova på hö loftet bland råtor (bara skojar) det är på travet så klart I LOVE YOU

//Duriiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0