Kajsa

hej som ni vet har jag två katter som heter Tone och Silje men inan jag skafade Silje och Tone hade jag en katt som hete Kajsa men hon sprang bort för några månader sen men vi har kollat runt litte på internet om någan har hittat henne men mamma var inne på djurskyddets hemsida nys och där finns en katt somliknar presis kajsa och mamma har mailat och ringt men väntar på svar fast om det är kajsa så kommer någ hon inte få gå ut på ett tag håppas att de är hon jag har varit så lesen för hon har varit borta  det var det jag ville säga men nu har jag en ny favo låt Bompy ride med Mohombi det är så bra ni kan ju gå in och lyssna om ni vill

http://www.youtobe.com/watch?v=G2RCCDSBEGk

//Duriiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0