FÖRSTA DAGENS SÖTIS

DAGENS SÖTIS

nu kommer den första dagens sötis nu bara för det är första så läger jag in bengal katt ungar dom är så coola och jag kommer ha tema dagar på

måndag: häst
tisdag: katt
onsdag:hund
torsdag: gnagare
fredag: fåglar
lördag: björnar
söndag: afrikanska djur

så här kommer det se ut och jag ska för söka lägga in en dagens sötis varje dag
det här ar ritiga bengal katt ungar bengal är en katt ras och pälsen liknar en leopard

skulle gärna vilja ha en bengal katt fins en på blocket för typ 6000kr litte dyrt men den är ju ren rasig och renrasiga katter kostar mycket våran ren rasiga katt silje kostade 5500kr när hon var katt unge men vi fick köpa henne för 1000kr för hon gillade inte alls föra ägaren och så är hon mag känslig så hon måste ätta royal kanin sensibel mat den är väldigt dyr men måste jag gå för jag har låvat mamma att jag ska gå och dusar nu vid 10 hej då bloggar när jag har tvätat ig klart

//Duriiss


Kommentarer
Postat av: Molly

Men oj oj vad fin blogg! :) Jättesöt Bengal, min kompis har en sån! Coola är dom, faktiskt, som små leoparder. Ska vi länka varandras bloggar? :D om du vill så kommentera ett av mina inlägg och skriv vem du är och så, skulle vara gulligt av dig! Kram.

2011-09-20 @ 18:26:55
URL: http://mollymichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0