bio

hej nu har jag varit på bio med amanda min klass kompis från sävarskola vi såg Dumma mig i 3D jag rekomenderar er att se den i 3D det var så coolt och se den filmen i 3D filmen får fem stjärnor ov fem möjliga
visa filmer brukar inte va så bra i 3D men det var den här det var så coolt men fick typ åka berg och dal bana va i rymden och bli nästan upp äten och mycket mycket mer jag bara gillar den filmen kommer nog köpa den när den kommer utt på DVD

här är en bild från internet som ni ser är det masa små komstiga gula figurer och en man och tre barn och en liten kille till vänster

filmen handlar om den stora mannen i miten och månen något mer säger jag inte :-D

//Duriiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0